DET HÄR ÄR VINTER.




                               HEJ.
Så här borde det se ut nu den 15 december. Men "icke sa Nicke". Det är en gråmulen måndag och snön är snart ett minne blott. Men det får vi leva med. Det blir väl som vanligt att vi får snö i januari, februari och mars. Då...
när vi redan börjar längta efter våren. Men så har det blivit här i Sverige.
Idag ska jag bara ägna mig åt Mio. I morgon ska jag uträtta de ärenden som jag har kvar och även ta en tur till apoteket för att "bunkra" upp inför julen. Vis av tidigare erfarenheter så är det mycket sjukt som kan slå till just i juletider.
Janne jobbar sena passet, vilket innebär att vi i alla fall får äta lunch tillsammans. Mysigt.
Nu sover Mio och jag ska ta mig en kaffetår.
Ha det riktigt gott allesammans.
Kramar från Bibbi.

LEV LIVET LYCKLIG.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0