FÖRSTA NYÅRSAFTON UTAN HUNDAR.....

HEJ HEJ. Ja detta blir vår första nyårsafton utan hundar. Det känns mycket tomt och konstigt. Vi har ju alltid firat den hemma eftersom de var så fruktansvärt skotträdda och det blev bara värre med åren. Visst.... kan ju inte "sticka under stol  med "att det var väldigt jobbigt och att man nu känner en viss lättnad över att de inte längre behöver lida. Men konstigt och ovant är det.
Idag fick jag två telefonsamtal som gjorde mig så glad. Annars har dagen varit som vilken som helst.Stefan med familj kom och fikade och sen har vi bara tillbringat kvällen framför tv.n och slappat. Det är konstigt... När man får möjlighet till det så känner man sig rastlös och onyttig och när man inte får tid till det så vill man inget hellre än att få slappa vid tv.n. Varför blir man aldrig nöjd?
Jo, sen lyckades jag få tag i en nyårsklänning på rean. Riktigt snygg faktiskt och satt bra också, för en gångs skull. Jag är så kräsen med kläder, det är sällan jag hittar något som jag känner :WOOOAH!! Det där vill jag ha. Men antingen är det för "Tantigt" (fast jag är ju tant för länge sen!) eller för blommigt, eller för långt eller för kort, eller fel storlek, eller direkt fult (väldigt ofta) eller för ungdomligt, eller för dyrt inte minst. Men den här gången hade jag tur.

Tänkte visa lite bilder som min man Janne tog, före jul faktiskt, när den första snön kom. Det är bilder från mitt vackra
 Motala, som jag tycker är precis lika vacker på vintern som på sommaren. Bilderna får tala sitt eget språk.







Sen kommer några bilder på mig, djupt försjunken i tankar och inte alls medveten om fotografen.




Och här ett där jag är lite mera "med"



Till sist Lindas söta lilla Elwin



Och så de vackra systrarna Miss Olivia och Bäbis Angelina. Är de inte förtjusande?




I morgon, ...nej idag.. är det NYÅRSAFTON men vi ska höras mera innan det "smäller".

Kramar till er alla. Vi hörs. GOD NATT OCH SOV RIKTIGT GOTT önskar BIBBI.
AB IMO PECTORE.

Kommentarer
Postat av: Susanne

Vilka vackra bilder!! Jättefina!

2008-12-31 @ 11:46:58
URL: http://shajsah.blogg.se/
Postat av: Mamma

Tack tack. Visst är dina "gamla" katter bedårande!

2009-01-01 @ 02:05:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0