HEJ MINA VÄNNER OCH ALLA SOM JAG KÄNNER.....






En ny dag. Janne är ledig och jag är förväntansfull. Vi har så mycket på gång. Känner mig glad och upprymd och
hoppas att det håller i sig hela dagen. Först på programmet står en tur till affären. Det där omtalade lussebullebaket
ska äntligen bli av. Har skjutit på det allt för länge.



Sen ska en takfläkt och en lampa sättas upp. Väv i hallen, som ska målas i morgon. Lite mer handlande och så ska vi prata, prata och prata. Har väldigt stort behov av det när Janne är ledig.




Men allra mest ska vi mysa... Kanske provsmaka julskinkan??

Ha det riktigt gott ni också. Hörs snart igen.
ER BIBBI.

Och... LEV LIVET LYCKLIG.

Kommentarer
Postat av: janne

Hej,nu har jag fixat allt utom fläkten.

2008-12-17 @ 17:31:59
Postat av: Sosso

Hej Hej



o jag har tänkt att skiva många ggr att skriva några rader här. Jag tycker att sidan du gör är väldigt fin och välskriven. Men så börjar jag läsa nått annat du skivit sen måste man springa iväg :P.



Tänker man, jag skriver nästa gång jag tittar in, så blir det igen att man läser och inte hinner kommentera ...



Du får sluta skriva så att man vill läsa mer ;)



Kramis

2008-12-17 @ 23:47:33
URL: http://lomia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0