HEJ MITT VINTERLAND.















                                                     


Hallå, vinter??   Var är du?  Du ska komma nu. Du fattas oss, det ska bli Jul om några dagar! Vi vill inte att du kommer i Januari, Februari eller Mars. Vi vill att du är hos oss på Jul. Vi får ingen julstämmning utan dig. Så snälla.... Bred ut ditt vackra vita täcke, lagom till Julafton.


En varm hälsning till er mina kära, mitt i julstöket. Ta allt med ro. Det blir jul ändå.
Kramar Er Bibbi.

LEV LIVET LYCKLIG.

Kommentarer
Postat av: Susanne

Ja, visst blir det jul ändå....Men tyvärr ser det ut att bli en grön jul :( Fast imorse var det iallafall lite frost och det får väl duga sålänge!

2008-12-21 @ 12:05:21
URL: http://shajsah.blogg.se/
Postat av: Linnéa



Än finns det hopp om vit jul.

Julveckan 1984 krattade jag bort löv efter pilen i trädgården.

Snön kom nån dag före jul. Sen fick vi vinter till maj tror jag att det var. 25-30 gr i en månad. 1 m. snö Kram

2008-12-21 @ 14:48:08
Postat av: Mamma

Ja man undrar ju...

2008-12-21 @ 17:01:59
Postat av: BIBBI

Jag har en gul PEACE Ros som blommar! Har aldrig hänt förut.

2008-12-21 @ 17:04:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0