HELLO EVERYBODY !





Hej Alla! Idag har det varit en intensiv dag, då man har gjort mesta möjliga på kortast tid ! Men det har gått bra och nu är det kväll och så har ännu en dag nått sitt slut.
I morgon får jag till "slutklämmen" på vårt nyrenoverade vardagsrum och det känns jätteroligt. Både Janne och jag är sååå nöjda. Det känns så fräscht och fint. I nästa vecka hoppas jag komma igång med att baka lussebullar. Inte lussekatter utan en särskild sorts lussebullar som jag gör. De är bara så goda. Kakor och pepparkakor är klart.
Och så har jag tänkt att jag ska göra köttbullar då också. Sen måste jag hinna till frissan, för nu är håret bara så bedrövligt! I morgon ska min älskade make op. sitt ena öga. Tänk... de ringde sent på kvällen och meddelade att de hade fått ett återbud. Och då Janne redan har så besvärligt med synen, så tackade han glatt ja. Vem vet hur länge han får vänta annars på tid till op?
Dags nu för sängen. Ha det BÄST och sov riktigt gott mina kära vänner.
Kram från Bibbi.

Ab imo pectore.

Kommentarer
Postat av: Susanne

Jaså, fick han tid imorrn?! Tänk att dom ringde på kvällen, det trodde jag aldrig... Aja, hoppas han ser bättre sen då!

2008-12-10 @ 22:22:04
URL: http://shajsah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0