KÄRA VÄNNER....






IDAG HAR JAG VARIT UTE OCH GÅTT FÖR DET HAR INTE REGNAT! Så nu kan jag sluta tjata om min promenad.
Äntligen, säger jag. Det var så skönt. Bilden visar bär från liljekonvalj. Ni känner väl till hur oerhört giftiga de är?
Julen närmar sig med stormsteg och jag ligger efter i planeringen. Det gör inget. Det blir jul i alla fall.
Det viktigaste nu är att hela familjen får vara friska. Tyvärr bjuds det ju på allehanda ting av förkylningar, influensa och magsjuka den här årstiden. Det är inget vidare något av det så jag hoppas att vi slipper det eländet.





I morgon ska MISS OLIVIA vaccineras. Det brukar gå så bra, hon är ju världens snällaste katt. Och så blir det ju en liten utflykt för henne. De andra katterna brukar nosa så intresserat när någon har gjort en tur till vetr. kliniken. Precis som att de ställer frågan: Var har du varit? 
Men just nu ligger alla och snusar så förnöjt på olika platser i huset.

Själv ska jag också krypa i säng. Det är hög tid.
Ha det gott och LEV LIVET LYCKLIG.
Kramar från Bibbi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0