MIDNATT RÅDER TYST DET ÄR I HUSEN........

Hejsan. Nu är det sista pyntet klart. Angelica och jag har hållit på hela eftermiddagen och känner oss riktigt nöjda.
Vi har gjort fint med tomtar och julgran på¨altanen och hängt upp granris på trappan. Grangirlanger på räcket till altanen.
Gissa om det var kallt om fingrarna när vi knöt fast dem!!


Vad det gäller pynt inne så är det bara julgranen kvar som ska kläs. Det ska jag göra på tisdag.
I morgon kommer Mio och då får Janne uträtta en del ärenden. Jag ska lägga in sill och strömming i morgon.
Janssons Frestelse gör jag på julaftonsförmiddagen, men det kanske jag redan har pratat om? Jag börjar bli lite virrig!
Annars är jag väldigt lugn den här julen, trots att vi ska vara fler än vi brukar här hemma. Jag börjar väl bli så gammal nu så jag vet att man inget tjänar på att jaga upp sig.

Nu ska Angelica och jag äta risgrynsgröt (eller tomtegröt som mina barn sa) och en härlig skinkmacka till.

LEV LIVET LYCKLIG, mina vänner!
Kram från Bibbi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0