MINA BARNBARN




Hej vänner. Nu ska jag presentera mina barnbarn för er.
Nr 1 är en gladlynt gosse med namnet Tobias. Han är ju mitt första barnbarn och har alltså en alldeles speciell plats i mitt hjärta. Han gillar att busa med sin Morfar och när han var riktigt liten så kallade jag honom för "MORMORS LILLE GUTT". Tror inte han är så förtjust i det längre då han nu är hela 10 år.




Nr 2 är lilla fröken THERESE. Hon är syster till Tobias och är så lik sin mamma Linda när hon var i den åldern!
Hon rör så starkt vid mitt hjärta då jag ser min egen dotter i henne. En mycket lugn och trygg tjej.




Nr 3 Är Benjamin. Hans mamma och pappa kallar honom för "SYRSA" men för mig är han BENJI. Han är nästan alltid glad. Han gillar väldigt mycket att se på TV. Jag tror att han nog är ensam om att ha ett eget sjörövarskepp i sitt rum!
Det är hans duktiga föräldrar som har byggt. Benji har de vackraste ögon man kan tänka sig.




Nr 4 Är Casper.  han är en ung man med mycket i sitt huvud. Väldigt snabbtänkt, jättecharmig och hans skratt är underbart! Casper är mycket lik sin far och har ärvt hans stora bilintresse.





Nr 5 är Robin som är lillebror till Tobias och Therese. En lite blyg, guldlockig pojke, med ett härligt leende!
Och de vitaste tänder jag har sett på ett barn. Som små pärlor.




Sen har vi nr 6  som är min ängel Evelyn och är syster till Benjamin. Samma vackra ögon  som Benjamin , som brun
sammet. Lite blyg, men mycket kramig och jättegosig.





Nr 7 är Theodore. Lillebror till Benji och Evelyn. Där har vi samma vackra ögon men inte fullt så mörka. En stadig kille
och mycket förtjust i sin mamma och pappa och syskon. Han har ett jättehärligt leende.




Nr 8 är lille Mio. Charmtrollet som alltid är glad. Äter och sover och jämt så förnöjd. Skrattar mot alla och älskar redan djur som sina föräldrar. Säger HEEJ, till katter och hundar.




Och till sist nr 9 Felicia som är lilla syster till Casper. Väldigt för sig och  inte alls lik sin bror till utseendet.
En riktig liten  prinsessa.


Ja denna stora skara är mina barnbarn och det dyrbaraste i världen!  JAG ÄLSKAR ER ALLA PRECIS LIKA MYCKET OCH NI ÄR SÅ VÄRDEFULLA FÖR MIG. PUSSAR TILL ER ALLA FRÅN MORMOR / FARMOR.

Kommentarer
Postat av: Susanne

Vad fint du hade skrivit om alla! Tack så mycket! Kram.

2008-12-09 @ 20:14:09
URL: http://shajsah.blogg.se/
Postat av: Anonym

Kul när NÅGON läser och uppskattar.

2008-12-09 @ 21:48:38
Postat av: Mamma

Kul när NÅGON läser och uppskattar!

2008-12-09 @ 21:50:56
Postat av: Sosso

Nu äntligen har jag hittat det :)



Du har skrivit väldigt fint om alla barnbarnen. Skall läsa upp det för Syrsa



kram

2009-01-14 @ 15:47:52
URL: http://lomia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0