NÄR JULDAGSMORGON GLIMMAR......

Kära vänner. Juldagen är här. Ingen julotta i år (heller!!) Säger så bestämt varje år att - den HÄR julen ska jag gå.
Men icke sa Nicke.... Men vi fick göra en god gärning i alla fall och det är bra så. Susannes ena hund blev biten av den andra så illa så det behövdes sy. Så Janne skjutsade till djurkliniken(Fredrik jobbade) och jag var barnvakt. Sen satte jag på kaffe och väntade på att de skulle komma hem. Det var en dåsig Nico som stapplade in och la sig på sängen.
Stackars fina Nico! Hoppas du piggar på dig snart och visar lite mer respekt i fortsättningen så kanske du slipper åka och sy!



En riktigt trevlig juldag fick vi hos Linda och Magnus i Kolmården. Det är alltid lika roligt att träffas alla!
I morgon ska Janne jobba och Angelica och jag ska "bara vara" DET SKA BLI SÅ SKÖÖÖNT !





Tror att vi ska äta lutfisk i morgon Angelica och jag. Janne är inte så förtjust i det och vi ÄLSKAR det. Med svartpeppar och vit  sås och kokt potatis. Mumsfillibabba!




Kanske det finns nåt bra "slapparprogram " på tv också i morgon, för då ska vi inte göra något mer än ta en härlig promenad.




Det här är min lilla AMO SAVANNAH som poserar så här fint. Här är hon väldigt mycket "bebis" och nu har hon fått en riktig plym till svans och en tjock härlig päls, alldeles silvergrå. Hon är så fin, men väldigt skygg. Vi tränar mycket för att få henne mera social. Men jisses vad hon kan spinna! Som en riktig motor.

Nu säger jag good bye. See you tomorrow.KRAMAR.
AB IMO PECTORE från Bibbi.

Kommentarer
Postat av: Susanne

Tack för hjälpen idag! Ja, hoppas att Nico lärde sig en läxa nu! Men men, det är inte mycket som går in i hans pyttelilla huvud, så han kommer nog åka på stryk snart igen... Den lilla odågan. Vilka jättefina bilder på Savannah!

2008-12-25 @ 20:11:34
URL: http://shajsah.blogg.se/
Postat av: Mamma

Ja, men kanske minns han något, om inte annat, att det gjorde rejält ont!

Det var inget att tacka för, självklart hjälper vi till om vi kan och tack för att du tycker om bilderna på Savannah.

2008-12-25 @ 22:24:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0