NYÅRSAFTON.

HALLÅ ALLA. Här kommer min nyårshälsning till er.
NYÅRSAFTON...... Smaka på ordet och känn hur mycket det innehåller! Ett oskrivet nytt år, med drömmar och förväntningar! Kanske hopp om att bli frisk, kanske drömmar om en stadgad ekonomi, kanske förväntningar på att hitta en livskamrat... Vad vet jag. Kan bara gå till mig själv och känna att visst har man förhoppningar om att det nya året bara ska innehålla bra saker och upplevelser. Och framför allt att de nära och kära ska få vara friska och skonas från sorger och olycka.



Och om vi ändå drabbas av än det ena och än det andra (vilket vi alla gör förr eller senare i livet) ska ha så mycket kraft och styrka så vi orkar gå vidare.

Men idag är det en glad dag. Vi ska fira NYÅRSAFTON med Susanne och hennes familj. (Tänk att de föredrar att vara med oss gamlingar!) På eftermiddagen ska vi gå "LJUSPROMENADEN". Tre tusen marschaller ska tändas från kyrkbacken och ner till hamnen. Därnere serveras glögg och kaffe. Det måste vara hur vackert som helst!
Senare på kvällen ska vi vara hemma hos Susanne eftersom deras ena hund är skotträdd.
Men då blir det PARTY.




Hoppas att ni alla får en fin avslutning på det gamla året. Och ETT GOTT NYTT ÅR vill jag önska er.
Väl mött år 2009. Kramar till er från mig.

LEV LIV

Kommentarer
Postat av: Susanne

Ja, ikväll blir det party party!!

2008-12-31 @ 11:47:28
URL: http://shajsah.blogg.se/
Postat av: Susanne

Syns inte min kommentar?

Jag skrev: Ja, ikväll blir det party party!!



GOTT NYTT ÅR!!

2009-01-01 @ 12:15:39
URL: http://shajsah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0