REGN-RUSK-SLASK-FREDAG.





Hej alla goa vänner! Som rubriken antyder så är det ingen långpromenad i sikte i dag heller. Nu börjar det bli allt för trist.
Jag gillar annars årstidsväxlingarna , men då ska det vara rätt årstid på rätt tidpunkt. Det här är en "finns inte-årstid".
I morse när Mio kom så var han dålig. Han hostar och har nog lite feber och ville inte alls äta någonting. Han som alltid är så matglad! Jag fick prova att lägga honom  och han sommnade direkt. Hoppas att han mår lite bättre när han vaknar, för idag ska han vara hela dagen och sen övernatta också. Det är alltid svårt när små barn blir sjuka, eftersom de inte kan berätta om de har ont, eller är törstiga eller något annat fel. Även med djur har man det problemet att de inte kan tala om var de har ont eller hur de mår. Man får gissa sig till vad problemet är. Det härjar väldigt mycket influensaliknande
förkylningar och det dåliga vädret bidrar säkert till att bacillerna frodas.
Men..... Ha en riktigt TREVLIG HELG mina vänner.
Vi hörs snart igen. Kramar. Er Bibbi.

LEV LIVET LYCKLIG.

Kommentarer
Postat av: Susanne

Lilla Mio..Jag saknar honom massor redan! Det kommer kännas så konstigt att vara utan honom inatt! Men jag får ju träffa honom en liten stund snart!

2008-12-05 @ 16:08:57
URL: http://shajsah.blogg.se/
Postat av: yvonne

Hej vännen, jättefin sida,,och Janne och du är så fina på kortena,

Hoppas lille Mio mår bättre nu,

kram yvonne

2008-12-05 @ 17:20:15
Postat av: Anonym

Till Susanne: jag tar väl hand om "Guldklimpen".

Förstår att du saknar honom!





Till Yvonne: tack så jättemycket. Kul att du lämnade kommentar.

2008-12-05 @ 21:48:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0