BARA FÖTTER I SANDEN.



Sommardrömmarna dyker redan upp och vintern har inte ens börjat.
Som jag tidigare upplyst er om så är jag inte någon vän av vinter. Det är halt, människor bryter benen,
de som idkar någon vintersport skadar sig, det är kallt, blött, snorigt, moddigt, bilar kanar av vägen och vägrar att
starta och alla dessa kläder som man måste bylta på sig. Allting blir mycket svårare på vintern och den tycks aldrig ta slut. Men sen.... så kan det ändå vara så vackert så det gör ont i hjärtat!

Men om jag fick välja, så kunde vi få ha lite längre sommar än vi har, ca 6 mån. med riktig sommar och resten de andra årstiderna. Det skulle onekligen bli mycket mera behagligt, tycker jag

Nåväl... Nu har gullungen Therese fått sina paket och hon blev glad. Det var så roligt att få träffa dem igen.
Men för varje gång så tycker jag att de växer ifrån mig. Det går så oerhört fort!
Det tar ca 1 timme att åka till dem, så när vi kom hem var vi mycket efterlängtade av katterna. De väntade på sin kvällsmat,tonfisken, som är deras älsklingsmat och de såg smått förebrående ut, typ- Var har ni varit så länge???
Men när de fått vad de ville ha, så blev allt frid och fröjd igen.

Sommardrömmar ja.. Det är ju Mallorca som är nr.1 och Öland som är nr.2.
Var och besökte båda ställena denna sommar som gått och hoppas att det ska bli många, många gånger till.
Havet... Där man kan andas, njuta... Mallis...Here I come!!

Så går ännu en dag mot sitt slut. En fin och bra dag som jag är tacksam över att få ha varit med om.
Tack LIVET.

Och det mina vänner var allt för den här gången. Glöm inte bort... LEV LIVET LYCKLIG.
Kram från BIBBI.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0