BLÅ HIMMEL






Blå himmel, ja... Det var det länge sen man såg. Går i olika toner av grått nu för tiden. Altt från mörkt till ljust.
För tillfället inget regn, men det kommer säkert mera. Det regnade för fullt i morse.

Jag sitter och väntar på att MIO ska vakna. Han kom tidigt i morse, så därför orkade han inte hålla sig vaken så länge som han brukar. Hinner inte gå promenad i dag för hans mamma kommer snart.
Ska börja förbereda lunchen, blir något lätt då det bara är jag själv som ska äta. När Mio har gått hem ska jag gå en långpromenad, längtar efter det. Behöver dammsuga men vet inte om jag har energi nog till det.
Måste i alla fall handla lite och tvätta. (Vansinnigt roligt!)

Nu har den lilla gossen vaknat. LEV LIVET LYCKLIG, mina vänner!
KRAM FRÅN BIBBI.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0