EN HAL RESA TILL NORRKÖPING.

Hej vänner. Idag har vi gjort en resa till Norrköping, för att inhandla en del småsaker. Mycket halt och moddigt på vägen och man känner sig väldigt liten när de stora långtradarna drar på i ytterfilen. Usch, jag är alltid rädd då!
Jag var in i en massa affärer, hittade en lampa till vårt sovrum, två jättesnygga krukor, ett vackert halmhjärta och så köpte jag två flaskor parfym till mig själv. (Lite får man väl skämma bort sig själv, eller hur?) Sen bjöd Janne på lunch. Själv hade han köpt sig en ny kamera (igen!) Så vi är båda nöjda med dagen.
I kväll är jag jättetrött, förstår inte varför. Men det får bli tidig kväll. Hoppas att jag är piggare i morgon för då ska jag träffa en kompis som jag inte sett på länge. Ser fram emot det jättemycket.
Jag önskar er en god natt. Kram.. Er Bibbi.

Ab imo pectore.

Kommentarer
Postat av: Linda

Varför ska han ha en ny kamera? Han är pryltokig!

Vad synd att jag inte visste det, vi kunde ätit lunch ihop på restaurangen på mitt jobb.

/Kram Linda

2008-11-25 @ 19:56:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0