EN KALL MÅNDAG I NOVEMBER.

Ja så har då denna dag nått sitt slut.
Janne har sovit hela dagen. Jag har uträttat de ärenden som jag skulle och tvättat och handlat. Kul va???
Någon dammsugning blev det inte, hade absolut ingen lust! Jag somnade i en fåtölj efter att jag hade gått min promenad. Blev så frusen trots att jag hade klätt mig varmt.
Fortfarande har jag stora gula PEACEROSOR som blommar ute. Är det inte fantastiskt? Jag menar...
Det är ju ändå november månad! Få se hur länge de håller ut. Och förr... när Janne och jag var barn...
då vissnade allting på vintern och blev brunt och fult. Nu är gräsmattorna fortfarande gröna! Visst märks det tydligt att
någonting har hänt med klimatet.
På lördag ,förlåt fredag, fyller mitt lilla barnbarn, Theodore 1-år. Men Janne jobbar så jag vet inte hur jag ska lösa det.
Få se om någon annan ska åka så kanske jag kan få lifta med dem. Angelica ska på läger så jag skulle gärna vilja uppvakta lille Theodore, eftersom jag inget har för mig då. Presenter är klara i alla fall.
Sen har vi bara Linda kvar som fyller i december. Efter det har vi klarat av det här året med födelsedagar.
Men sen drar det igång direkt  med Benjamin, Mio och Felicia och min syster Carin i Januari.

Det var allt för den här gången. Nu ska jag se på Cityakuten.
Kram på er alla.

LEV LIVET LYCKLIG.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0