GRÅVÄDERSTORSDAG




Ja, samma trista väder idag! När ska det vända? Börjar vara så trött på det här.
Men natten som var har jag fått sova!  Visst har jag hostat men inte alls som de andra nätterna och det gör att jag har mycket mera energi nu.
Den här bilden tog jag en dag i våras, när jag var på cykelutflykt och hade fika med mig. Skulle ta mycket kort, men så tog batterierna slut i kameran, så det blev bara det här och två till. Det är väl TYPISKT.

Var och köpte en lära-gå vagn igår. Jättefin och inget använd. Här kommer den att bli använd av många barn.
Janne var snäll och drog åt hjulen så den går trögt. Det är ju viktigt när de små precis har börjat resa sig upp och tar sina första steg. Ska bli spännande att få testa den på MIO.

Nu sover den lille prinsen. Han blir trött fort när han måste gå upp så tidigt. Men idag får jag ha honom hela dagen så vi har gott om tid.
Hoppas att vi kan ta en rejäl promenad efter lunchen. Det är så skönt att få komma ut och sträcka på benen och samtidigt får Mio luft. Men regnet hänger i luften....

Janne jobbar, men till helgen är han ledig och då är även Angelica hos sin kontaktfamilj. Alltså har vi en EGEN helg, då vi kan göra vad vi vill. Ska bli så sköööönt!

Mina vänner... LEV LIVET LYCKLIG.
KRAM FRÅN BIBBI.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0