HEJ MINA VÄNNER.

Måste säga att vi har haft en bra fredag Janne och jag. Vi åkte tidigt till IKEA och köpte tre nya CD-förvaringar. Sen till RUSTA och köpte tapeter till fondvägg, samt väv och målarfärg. Det är till vardagsrummet. Kommer att bli superfint!
Ja sen bjöd han mig på en god lunch, och efter det hem för att hinna med Angelica till optikern. Han tog det så jag fick gå min promenad. Det var så skönt och jag kunde släppa allt som kretsar i huvudet. När jag går där utefter kanalen så ser jag hur det har frusit en tunn skorpa på vattnet, det sjunger och "kvittrar" i isen , som det gör när det fryser. Samtidigt börjar det att snöa, och jag som inte alls gillar vinter, blir nostalgisk och minns barndomens jular och erfar en stor lyckokänsla! Mycket märkligt! Där ser man.... Du vet aldrig vilka känslor som ska ploppa upp till ytan!

Nu har vi ätit en god middag och druckit gott vin till. Har precis blivit bjudna till Stefan och Ida på kvällskaffe. kul!
En bra fredag.

Lev Livet Lycklig mina vänner.
Kram från ER BIBBI.

Kommentarer
Postat av: Susanne

Jag fick oxå sånhär härlig vinterkänsla idag på jobbet, när jag tittade ut och fick se att det snöade! Riktig julstämning!

2008-11-21 @ 21:47:48
URL: http://shajsah.blogg.se/
Postat av: Anonym

Konstigt att vi fick det samtidigt.. Minns du jularna i Stavsjö? Pussar Mammi.

2008-11-21 @ 21:50:57
Postat av: Susanne

Jaa, jag kommer ihåg en julafton när det var -21 grader. Där kan man snacka om vinter!

2008-11-22 @ 10:02:01
URL: http://shajsah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0