MIN FINA MAN.



Nu är jag igång igen, tack vare min dotter Susanne som har hjälpt mig med allt trassel.Tack Susanne, du är en pärla!! Ska försöka att inte "sabba" det igen!Har haft en ganska tuff dag och är riktigt trött. Lille Mio var inte fullt så solig idag, tyckte att han kändes varm och så nös han flera gånger. Kanske är hans tur att nu bli sjuk. Vill inte det...
Men IZABELLA mår nu bättre och det är skönt. Hon får fortfarande sprutor och man ser att hon mår bättre. Leklusten och busigheten är tillbaka.
Har även lärt mig något nytt idag. ON LINE CHATT. Det ni... Det trodde ni inte om "gumman". Rätt kul faktiskt!
Bilden jag visar är på min fina Janne. Här är han på 70-års kalas. Puss på dig "gubben"
Nu ska jag tvätta mig och borsta tänder, leka med katterna och sen krypa ner i min svala, sköna säng!
Jag lovar er att jag kommer att sova skönt inatt.
Kramar till alla Från Bibbi.
AB IMO PECTORE.

Kommentarer
Postat av: Susanne

Det var så lite! Och som sagt, Mio är ju dålig nu, men jag ger ju honom Alvedon nu, så det ska nog ordna sig. Det var ju dumt att jag glömde bort Izabellas spruta idag, vi får komma lite tidigare imorgon, så kan jag ge henne då. Kram!

2008-11-21 @ 21:50:54
URL: http://shajsah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0