Orkide




Orkideer är tacksamma. Bara man är försiktig med vattningen. Jag har sex stycken som nu är överblommade.
Få se om jag lyckas att få dem att blomma om. Kanske jag har tur.

I morgon torsdag kommer Mio och ska vara hela dagen. Då ska vi ha det så där mysigt som vi brukar.
Hoppas, hoppas att det INTE regnar i morgon. Men gör det det så får vi leka inne.

Ska snart krypa ner i sängen och det ska bli skönt. Om jag kunde få slippa hosta den här natten så vore det ännu bättre.

Now I lay me down to sleep, Pray the Lord my soul to keep
If I die before I wake, pray the Lord my soul to take.
Amen.

God natt mina vänner. LEV LIVET LYCKLIG.
Kram från BIBBI.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0