SÅNG TILL FRIHETEN TEXT: BJÖRN AFZELIUS




Du är det finaste jag vet.
Du är det dyraste i världen.
Du är som stjärnorna,
som vindarna, som vågorna,
som fåglarna,
som blommorna på marken.

Du är min ledstjärna och vän.
Du är min tro, mitt hopp, min kärlek.
Du är mitt blod och mina lungor,
mina ögon, mina skuldror,
mina händer och mitt hjärta.

Friheten är ditt vackra namn.
Vänskapen är din stolta moder.
Rättvisa är din broder,
freden är din syster,
 kampen är din fader
framtiden ditt ansvar.

Du är det finaste jag vet.......

AB IMO PECTORE, JANNE.

Kommentarer
Postat av: Charlotte

Hej Bibbi!

Hittade din blogg, va fint du skriver!

Hoppas att allt är bra med dig!

Många kramar Charlotte

2008-11-30 @ 22:46:01
URL: http://www.charlottehed.blogspot.com
Postat av: Anonym

Hej Charlotte. Kul att höra från dig och kul att du läst min blogg!

Jodå, det är ganska bra med mig. Det tog drygt ett år att klara av den djupa livskrisen jag hade.

Bloggandet är ett led i terapin att bearbeta mängder av tankar som trängs i huvudet. (Du känner säkert igen det eller hur?) Ha det gott vännen.

Kram från Bibbi.

2008-12-01 @ 09:02:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0