Sol, du underbara!

Jippie! I dag är det sol, inte från en klarblå himmel, snarare blyertsgrå men ändock!
Janne och jag slappar idag. Det är så skönt att bara få njuta av en helt kravlös dag. Vi ska snart göra oss i ordning, äta lunch och sedan åka till K-Rauta i Linköping. Vi är på jakt efter väggskivor som ser ut som stenar. Vi ska måla och tapetsera och här ska bli så fint till Jul. Hoppas jag! Janne har lovat mig det, men ibland har han svårt att komma till skott. Men jag har önskat det här såååå länge och trodde att det skulle bli till hans 60-års dag, som jag först blivit lovad, men så blev det inte...

I natt har Bäbis sovit på mitt bröst, eller snarare under hakan. När hon mår bra så spinner hon och kloar samtidigt, så jag är som en nåldyna. Gulle Bäbis!

Det blåser friska vindar idag. Trots det dåliga vädret i går så gick jag min långpromenad och det var jätteskönt.
Idag ser det ännu mera hoppfullt ut för en långpromenad. Det är så befriande att gå ut och gå! Då rensar jag huvudet på alla tankar så jag kan ta in det nya i stället.

Ha en härlig helg, mina vänner!
Och glöm inte... LEV LIVET LYCKLIG.

AB IMO PECTORE från BIBBI.

Kommentarer
Postat av: nejra

Tackar ! :D

2008-11-15 @ 11:25:17
URL: http://nejra.blogg.se/
Postat av: janne

vi får väll se om det finns tid

2008-11-15 @ 19:18:41
Postat av: Solveig

Till Janne! Tid är väl det enda vi har! Använd den väl!

2008-11-15 @ 22:30:26
Postat av: Stefan

Med lite sällskap så kommer du nog igång Janne... Går på en pissekvart..

2008-11-16 @ 21:18:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0