TUNG SÖNDAG



Hej vänner. Mår inte alls så bra idag. Behöver verkligen ta det lugnt, vilket jag ska göra i morgon.
Även trist väder, regnigt och mycket kallt. En bitande vind.
Har i alla fall lyckats få upp de eländiga julstjärnorna, en del fungerar, en del har gett upp, efter många års användning.
Men nu lyser det så vackert även i vårt hus. Annars har det mesta gått både mig och Janne emot idag.
Vi drabbas alla av såna dagar ibland och idag har det varit vår tur. Men skam den som ger sig.
I morgon är en annan dag.....
Nu ska jag lägga mig och hoppas att jag ska slippa hosta mig igenom en natt till! Skulle vara skönt att få sova , för en gångs skull.
Kram på er go vänner och sov gott önskar Er BIBBI.
AB IMO PECTORE.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0