Ändrade planer...

Hej igen.
Vädret blev som dagen i går. Det som såg så mörkt ut i morse ändrade sig långsamt till att bli vackert även idag.
Det blev inget sågande för Jannes del. Han frös och orkade inte. Men Fredrik kom i alla fall och hjälpte Janne med att byta däck på bilen. Och det var bra för han tycker alltid att det är så jobbigt. Och sen blev det inte jag som åkte med Angelica utan det gjorde Janne, så då planterade jag resten av rosorna. Sen kom Susanne och Fredrik och Mio .
Oh så glad jag blev över att få träffa honom igen! Och han visade också tydligt att han var glad och ville bara vara med mig. Min prins MIO...
Ja, sen for de iväg och Janne och jag åkte och handlade. Då ringde Stefan och sa att de skulle titta in, så det blev att åka hem och sätta på kaffe. Det var roligt för det är ett tag sen vi träffade barnen.Casper var så stolt och visade sina nya skor.
Janne och jag åt middag 19.30 vilket är väl sent för oss, men det får gå någon gång...
Sen satte vi oss vid TV.n när disken var avklarad och katterna hade fått sin tonfisk. Vi såg tre avsnitt av LOST, sen orkade jag inte mer.
Nu väntar den sköna sängen. Sov gott mina vänner.
Kramar från er Bibbi.

AB IMO PECTORE.


Kommentarer
Postat av: Sosso

Hej gumman



Ni vill inte ha besök utav denna familj idag =)

Så har nästan alla dina barn kommit förbi denna helg :P





Kramis

2009-04-05 @ 08:58:49
URL: http://lomia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0