Blandade bilder

Hej på er.
I kväll är BIBBI trött. Min rygg känns som den ska explodera vilken sekund som helst och hela kroppen värker. Det kommer efter allt trädgårsarbetet. Men i morgon så är det jag som tar det lugnt! Och därmed basta!
Jag undrar om sommaren tar tvärt slut sen, då vi har en sån härlig vår-försommar nu? Kanske det blir regn och rusk när industrisemestern börjar. För det kan väl knappast hålla sig så här fint hela sommaren! Det är väl att önska för mycket.



Känner ni igen fjärilen på bilden? Den heter SORGMANTEL och jag tycker den är så vansinnigt vacker.

      

Tankarna går sina egna vägar i kväll och jag har svårt att sätta fokus på något direkt. Jag är alldeles för trött.
Angelica sover redan och jag väntar hem Janne när som helst. Själv ska jag stupa i säng nu, men tänker i alla fall bjuda er på några bilder som jag tror är från Jannes gamla telefon. Kanske inte så bra bildkvalite men det är längesen de togs.
Det ser man på hur små gullungarna är.









Det här kortet är lille Benjamin sin far upp i dagen. De är bara så lika!

Benjamin ser så trött och ledsen ut och Evelyn är full av skratt och har busblick!
Jag undrar om det kan vara taget  runt jultid för jag ser att Benji har pepparkakshjärta på sin tallrik.

Nu säger jag god natt till er och önskar er skön vila. Vi hörs i morgon.
Kram från Bibbi.

AB IMO PECTORE.

Kommentarer
Postat av: Sosso

Fina så fina....

2009-04-30 @ 00:50:40
URL: http://lomia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0