DAGEN EFTER KVÄLLEN FÖRE...

Tjena moss! Här har ni mig igen.
Gårdagens herrmiddag blev mycket lyckad har jag förstått. Killarna var på ett strålande humör när jag kom hem.
Själv var jag hos Susanne och det gick bra med alla barn och djur, om än något högljutt, som det blir när det är många.

I dag ska Janne och jag åka till IKEA. Ska köpa träpersienner, för Janne har satt våra andra solskydd ute på altanen och det blev mycket bra. Sen behöver vi två hyllplan att sätta på väggen. Vi får passa på idag att handla det ,för sen jobbar Janne.
Ganska kyligt ute idag. Katterna springer som vildar fram och tillbaka mellan balkongen och datorrummet där jag sitter. De blir alltid extra busiga när det är lite svalare.
För övrigt inga direkta planer för dagen. Hoppas på lite sol, men det är ju inte säkert att den vill visa sig idag.
Nu ska ni ha det bra så hörs vi till kvällen.
KRAMAR från BIBBI.

LEV LIVET LYCKLIG.

LILLA SUSSI...



                                     

BUS-ANTONIO....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0