Dagens namn.

Hej alla.
Dagen idag börjar precis som igår. Mulet och ser ut som det ska bli regn. Dessvärre är jag rädd för att det blir så idag.
Men det är ganska varmt och det är gott så.
Idag har FERDINAND och NANNA namnsdag.
Den enda FERDINAND som jag känner till är denna:


Jag har alltid varit lite svag för det här avsnittet på Jul. Tycker han har en skön inställning till livet.

En enda NANNA känner jag. Och det är en arbetskamrat som hette så. Hon var liten, mörk och mycket söt,
och hade ett lågmält sätt. Namnet NANNA passade så bra på henne.



Fredag...Janne är ledig hela 10 dagar nu!! Så härligt ! Jag är så glad. Mitt liv får en helt annan mening när han är hemma.
Allting blir mycket lättare och jag älskar att prata med honom. Han är ju min allra bästa vän, min lilla "gubbe"...



Jag har några rosor kvar att plantera, det måste jag hinna idag. Eventuellt (om det inte börjar regna) så kommer Fredrik en sväng
och hjälper Janne att såga upp all pall som ligger vid vår parkeringsplats. Måste se till att det finns parkeringsplats för flera bilar, till min födelsedag och pallen ska in i vedboden. Sen ska jag följa Angelica till doktorn och därefter ska hon till sin kontaktfamilj.
Utanför på gatan hör jag sopmaskinen som sopar upp vinterns sand. Skönt... och det är också ett vårtecken tycker jag.

Nu önskar jag er en bra fredag. Inget Lets Dance att se fram emot ikväll, men Janne och jag har ju LOST.

Kramar från Bibbi.

LEV LIVET LYCKLIG.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0