DIN HAND I MINA HÄNDER.....

Hej alla. Nu är jag tillbaka igen, efter vår tripp till Öland. Vi har haft det så fantastiskt bra och
därtill ett helt strålande väder.
Min syster blev så glad och det var så roligt att kunna få bjuda henne på det.

Här rastar vi och Janne äter sina obligatoriska äggmackor. Han måste alltid ha äggmackor
 när vi åker iväg någonstans. Och visst är det gott...





På Öland blommade scillan för fullt och överallt såg man stora fält med blå scilla.



Min syster Saidys hand i mina händer...



Janne ute på piren i Färjestaden.



       



Små fiskebodar.

     



Och här är det dags att styra kosan hem mot MOTALA igen.



Hoppas att ni alla har haft en lika bra helg som jag har haft.
Kramar från er Bibbi. SEE YOU !

LEV LIVET LYCKLIG.

Kommentarer
Postat av: Susanne

jättefina bilder!

2009-04-06 @ 18:21:59
URL: http://shajsah.blogg.se/
Postat av: Mammi

Tack ska du ha Susanne.

2009-04-06 @ 18:30:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0