FREDAGKVÄLL

Hej mina kära.
Jag har haft en helt perfekt dag. Har hunnit massor och ändå tagit det lugnt. Eftersom ryggen har sagt ifrån den sista tiden så har jag vilat mellan varje sak jag ska göra. I dag har jag t.o.m. suttit på balkongen och läst en bok.
Jag tänker inte tråka ut er med att berätta om mina vardagssysslor, men jag är så nöjd i kväll och mår riktigt bra.
Det härliga vädret får väl de flesta människor på gott humör, kan jag tänka.
Därför ska vi bara njuta av härlig musik av Duffy. Hon är inte bara söt att titta på utan kan verkligen sjunga också.


(Det är minsann inte alla söta flickor som kan sjunga)

Och efter detta örongodis så önskar jag er en riktigt fin helg. Var rädda om varandra.....lyssna på varandra...
rör vid varandra... (ni vet klapparna) Och SKRATTA.
God natt och sov gott.
KRAMAR...ER BIBBI.

AB IMO PECTORE.

Kommentarer
Postat av: Sosso

Underbar underbar musik =)



Just love it.....

2009-04-18 @ 00:52:10
URL: http://lomia.blogg.se/
Postat av: BIBBI

ME TO....Jag får gåshud...Har spelat om och om igen.

2009-04-18 @ 09:22:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0