KALLT !

Hej.
Idag är det riktigt gråkallt ute. Jag var ute och gick en timma när MIO var här. Fy så kallt det var och hans små händer blev iskalla. Han vill inte ha vantar och jag försökte stoppa ner händerna under filten, men de var snart uppe igen. Han ska
ju sitta och vifta med dem när han ser bilarna. så jag kände hur jag gick fortare och fortare hemåt till stugvärmen.
Sen åt vi lunch och efter det så var det dags för Janne att åka och jobba. Jag diskade och gick sen upp och gav MIO ett varmt bad. Och sen fick han sova. Och han sov så gott i 1 1/2 timma.
Nu har han gått hem för dagen och jag tänkte skriva detta innan jag ska börja med maten.
Men jag fryser så nu har jag tänt en brasa i datorrummet. Det värmer och sprakar så skönt bakom ryggen.



Här ska bli en lugn och skön myskväll. Angelica och jag brukar ta av oss till morgonrock eller mysdress ganska tidigt på kvällen när vi är ensamma och vet att ingen ska komma. Det är njutningsfullt när man vet att man inte behöver ut mera på kvällen och bara kan strosa runt och mysa. När vi hade hundar så var man alltid tvungen att gå ut en sista gång efter middagen, men så är det inte nu...
Jag är faktiskt sugen på tunna pannkakor idag. Det är inte ofta som jag blir sugen på det , men idag ska vi ha det.
Och sen så ska jag se på SJUKHUSET på TV och SPÅRLÖST. Det ska bli spännande.
                    
                              

Om ni inte har fått er ett gott skratt idag så kanske det här kan få er att dra på smilbanden. Ni glömmer väl inte bort hur viktigt det är att få skratta ett härligt befriande skratt. Och det sägs ju att det förlänger livet...


Ha en skön måndagskväll. Vi hörs i morgon.
KRAMELIKRAM från BIBBI.

LEV LIVET LYCKLIG.

Kommentarer
Postat av: Susanne

gud så söta bäbisar!!

2009-04-20 @ 19:29:15
URL: http://shajsah.blogg.se/
Postat av: Mammi

Ja man smälter... Vill bara krama och pussa på dem...

2009-04-20 @ 22:31:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0