LÅNGFREDAGEN

Hej alla och GLAD PÅSK !
Lille MIO har sovit 13 timmar och sken som en sol när jag kom in till honom i morse. Han är för söt!
Angelica hade haft det bra och Janne och jag såg på LOST igår kväll tills ögonen blev "fyrkantiga".
Nu är det snart dags för lunch och sen ska vi gå till Susanne och Fredrik och få träffa hela stora familjen.
Det blir roligt.
Strålande påskväder, än så länge. Hoppas att det håller i sig.







      



I kväll ska vi äta sill och färsk potatis, med kokt ägg, dill,gräslök och grädde. Det vattnas i munnen vid tanken....
Jag älskar sill, men inte färdigköpt utan egen inläggning. Men matjessill och ansjovis går bra. Det är gott.
Men de färdiga inläggningarna är så skarpa i smaken, så jag tycker att själva sillsmaken går förlorad. Nej..
bäst är att lägga in själv.
I morgon ska vi städa på altanen och ta fram trädgårdsdynorna. Ev. grilla på kvällen. Beror på hur vädret är.
Janne har målat det sista på dörrarna i köket och hallen. Nu är det väggarna kvar.
Ha en bra dag alla. Vi hörs till kvällen.
Kram från Bibbi.

LEV LIVET LYCKLIG.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0