MERA BILDER FRÅN ANGELICA.

Här har jag hittat ytterligare kort som Angelica har tagit. Dessa har jag inte ens sett. Det är på mina barnbarn.
Först ut är Casper som just har tagit på sig sin SUPERMANDRÄKT.



                                      
Nej...förlåt...SPINDELMANNEN är det visst.

Och sen kommer bröderna ANDERSSON, TOBIAS OCH ROBIN.



       

Sen kommer SKÖNHETEN THERESE.



Och så THEODORE...men jag vet inte om texten stämmer till kortet. Ser inte så ut...



Fundersam lite THEO...



Och så lilla Felicia....lägg märke till tåren som rinner från hennes öga...





CASPER



ROBIN



THERESE



THEODORE



FELICIA...                                 och MIO

     

EVELYN, är hon inte bedårande?





MIO och MORFAR







       

Tack för lånet ANGELICA. DU ÄR DUKTIG!
KRAMAR FRÅN BIBBI.

    

Kommentarer
Postat av: Susanne

Jättefina bilder!!

2009-04-26 @ 20:00:24
URL: http://shajsah.blogg.se/
Postat av: maja

Ja hon är verkligen duktig och har tagit fantastiskt fina bilder. Hälsa det till henne. Och ge henne en stor kram från mej.

Varma hälsningar Maja.

2009-04-26 @ 22:34:16
Postat av: Anonym

Ja hon är verkligen duktig och har tagit fantastiskt fina bilder. Hälsa det till henne. Och ge henne en stor kram från mej.

Varma hälsningar Maja.

2009-04-26 @ 22:36:08
Postat av: Sosso

Hej



Fina bilder...Kopierar mina troll



Kramis

2009-04-26 @ 23:30:47
URL: http://lomia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0