MIN VACKRA SAVANNAH. Hmm... Jannes också förstås!

Hej.
Idag tänkte jag visa lite bilder på Savannah. Det är Angelica som har fotat och jag vill tillägga att hon är superduktig på att fotografera. Både Janne och jag är mäkta imponerade. Här följer en liten bildkavalkad.

   

   



















Och dessa tre kort är sååå bra. Hon har fotat sin kompis med en katt på ett läger. De här skulle hon kunna tävla med
i ÅRETS SOMMARBILD.



   

  

Nu måste jag sätta fart. Snart kommer PRINS MIO. Ha en underbar dag, mina vänner.
Kram från BIBBI.

LEV LIVET LYCKLIG.

Kommentarer
Postat av: Susanne

GUD vilket bra kort! Är det Sanna som håller katten? Jättefint var det iaf!

2009-04-26 @ 20:02:59
URL: http://shajsah.blogg.se/
Postat av: MAMMA

Ja det är Sanna som håller katten. Ser du Susanne att både katten och Sanna har samma uttryck i ansiktet ! Det är så helt perfekt fångat!

2009-04-26 @ 22:05:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0