NU ÄR DET KVÄLL...











      

Hej hej. Jag har haft en bra dag. Jag har arbetat i trädgården, vilket jag tycker mycket om. Tyvärr så är inte min rygg av
samma åsikt. Janne gjorde en jättefin spalje till klängrosen vid källardörren i går. Det blev toppenbra. Vädret har varit precis lagom idag. Lite trögt på morgonen men sen så har solen kommit fram.

Jag har också varit ute och gått. Det var inte så skönt eftersom ryggvärken tilltog, så det blev en kortare runda i dag.
Och så har jag tvättat och strukit alla Jannes jobbarskjortor!! Tvi och blä!! Det är nog det mest trista som finns.

Ja..så såg jag sjukhuset på tv och grannfejden. Ni som såg det? Vad tyckte ni om kvinnan från Polen? Ha..ha..

Jo..och så måste jag berätta att jag lagade till en jättegod maträtt i dag. BIBBIS KÖTTFÄRSTÅRTA MED TOMAT OCH OLIVTOPPING. Recept på den kommer senare.

Nu ska jag smörja in ryggen en gång till och sen lägga mig. Få se om jag får sova lite fler timmar i natt.
Sov gott mina vänner.

AB IMO PECTORE.



      



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0