NY, FRÄSCH VECKA.

God morgon.
Vad tycker ni om detta? Lata dagar i solen.  ME LIKE !



Eller Chiastranden på Sardinien?



Inte helt fel. Ser ganska underbart ut i mina ögon. Och vi som inte ska resa utomlands denna sommar..  BUHU.....
Men det är mitt eget beslut. Det känns inte som vi kommer att hinna med det. Vi får sikta in oss på nästa sommar då vi ska åka med Susanne, Fredrik och MIO. Tanken var att vi alla i vår stora familj skulle kunna åka tillsammans, men det går inte att få till i verkligheten, så det får förbli en dröm..... Det är tråkigt, men det går inte att lösa.

 Men i våra tankar så är de med oss i alla fall.

I dag ska jag ha Mio här. Det är fint väder så jag hoppas på att vi ska kunna vara ute mycket. Janne jobbar och Angelica är i skolan. På onsdag kommer han också och en stund på söndag. På torsdag ska jag äntligen bli fin i håret. Gissa om det behövs!
Nu ska jag sätta fart så jag är redo för att ta emot det lilla charmtrollet.
Kram till er all från Bibbi.
Vi hörs till kvällen.

LEV LIVET LYCKLIG.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0