PÅSKDAGEN

God morgon alla solstrålar! Ett lika underbart väder möter oss i dag igen. Måste säga att den här påsken bjuder på ett underbart vårväder, till motsats mot en del påskhelger då det kunnat vara både regn , snö och kallt.
Så njut mina vänner! Själv satt jag ute i morse och njöt av mitt morgonfika. Det var så härligt att se hur dagen vaknar,
alldeles frisk och fräsch och bara skön fågelsång. Gissa om jag njöt!

Dessa fina skapelser fanns att beskåda inne i centrum på PÅSKAFTON. Gissar att de nog inte alls är lika fina idag.







Premiärgrillningen blev mycket lyckad. Köttet smakade underbart, med god sallad, med fetaost bl.a.
Susanne och jag skulle dricka en flaska  rosa bubbel, men det var ingen hit! Jag hällde ut det.
Men att kunna sitta ute och äta utan att frysa, det var GULD värt. Som vi har längtat hela långa vintern.

Jag med Fredriks schäfer LEO.



Jag med Susannes schäfer HAPPY.




LEO





HAPPY



De är sååå vackra och fina och äntligen har jag kort på dem.




Det här påskägget fick Janne av mig.



Det kanske inte syns på bilden ,men det är JÄTTESTORT !



Nu stundar en god påsklunch. Vi har inte ätit någon påskmat ännu så nu ska det smaka.
Ha en härlig fortsatt påsk, mina vänner. Vi hörs i morgon.
Kramar från Bibbi.

LEV LIVET LYCKLIG.

Kommentarer
Postat av: Susanne

Gud så fina bilderna blev på hundarna! Dom måste jag genast kopiera! Tack för igår, det var jättetrevligt!

2009-04-12 @ 10:58:37
URL: http://shajsah.blogg.se/
Postat av: Mammi

Tack själv Susanne. De bilderna som pappa tog där de springer blev också bra.

2009-04-12 @ 16:00:26
Postat av: Susanne

kan ni inte skcika över dom på mailen?

2009-04-13 @ 09:02:38
URL: http://shajsah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0