SKÄRTORSDAG

HEJ  HEJ.
Idag är det SKÄRTORSDAGEN. Den dagen som alla påskkärringarna åker till BLÅKULLA, på sin kvast.
När jag åkte till doktorn idag så önskade jag att jag hade haft kameran med mig. På bussen satt nämligen ett helt dagis med små jättesöta påskkärringar och påskgubbar. De brukar samlas på torget inne i stan och så får de visst påskägg och så är det musik. Gissar att barnen tycker att det är jättekul. Det var blomsterförsäljning på torget också så det hade kunnat bli fina bilder. Men så är det...

   







     

Jag har handlat det som behövs till påsken och det är bara i liten skala den här gången.
Och jag har inte putsat fönster och bytt gardiner. Jag vill att Janne ska bli färdig med allt målande först.
Nu kommer min prins MIO och ska stanna här över natten.
Må så gott alla och ...ta det lugnt. Påsk kommer och går ändå...hur det än är.
Kramar från Bibbi.

LEV LIVET LYCKLIG.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0