Snart slut på påsken...

Hej hej.
Så var det då den sista dagen på påskhelgen. Hoppas ni alla är belåtna och har fått ut det ni ville av ledigheten.
Ingen kan väl ha mage att klaga på vädret i alla fall! Det har ju varit TOPPEN, för att vara påsk.
I går städade vi i trädgården. Janne klippte träden och jag räfsade hela tomten. Så nu har jag två STORA blåsor i tumgreppet, ja det är inte längre blåsor, för skinnet har släppt, så det är sår i stället. Svider som "katten" när jag är i vatten.
Men idag jobbar Janne. Trist. Jag vill ha honom hemma ALLTID.
För Angelicas och min del ska detta bli en lugn dag. Jag ska fortsätta lite med tvätten och lite andra sysslor.
Vi ska även hinna med en härlig promenad innan hon får besök av en kompis.
Ha det gott alla och så önskar jag er ett fint avslut på påskhelgen.
 



LEV LIVET LYCKLIG.

KRAMAR FRÅN BIBBI.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0