TIPS MOT VÅRTRÖTTHET

Hej igen.
Nu har jag läst om super-duper medlet mot vårtrötthet. Hemligheten heter GOJIBÄR. Fick syn på dem borta i min affär, en liten påse med röda, soltorkade små bär. Ca 19-20 kronor för en påse. Ser ut som röda russin.
Goda i smaken. Man ska ta en handfull om dagen. Kan läggas på musli eller ätas som snacks.
De sägs vara bra mot immunförsvaret, sänker blodtrycket, är den kraftigaste antioxidant som finns, främjar nybildandet av celler, massor och åter massor av vitaminer mm..mm.. Det finns bara ett sätt att ta reda på om de håller vad de lovar.
TESTA SJÄLVA !


Dagen går mot sitt slut. Jag har inte gjort så mycket nytta idag, men tanken var att ta det lugnt och det har jag gjort.
Nu blir det kort vecka eftersom en dag redan är avverkad.
Må så gott alla och sov gott. Vi hörs i morgon.
Kramar från er BIBBI.

Ab imo pectore.



                                    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0