Utanför mitt fönster...

God morgon mina vänner... En ny fräsch dag har just tagit sin början. Man vet inte hur den kommer att gestalta sig,
men man hoppas att den bara ska föra gott med sig.
Utanför mitt fönster ser jag...Sol och blå himmel...en buss..flera personbilar...grannens stora körsbärsträd som är alldeles fullt med  knoppar...en långtradare...flera personbilar...en bil med husvagn...en äldre herre som promenerar..
en svensk flagga som vajar i vinden på en husfasad....en  man på en moped..en kvinna på en röd cykel..en till buss...
en taxi..tre svarta fåglar som flyger...en volvo med släpkärra fullastad med ris...en man som promenerar...flera fåglar...
järnvägen med ett tåg som passerar...alla de jättehöga träden som är framför järnvägen och där duvorna har sina bon..
två cyklister....
Ja, jag skulle kunna skriva hur långt som helst. Vad utläser vi av detta ? Jo..att dagen är i full gång och folk hastar till alla de olika ställen de ska till. Jag önskar dem alla en bra dag.

        

Min egen dag ser ut så här:  Lunch med Janne, sen åker han och jobbar, Angelica kommer hem (hon har praktik och slutar tidigt) sen ska hon och jag gå till Bråstorp och handla, (då får vi promenaden på köpet) vi tar bussen hem för det vi ska handla är för tungt att bära, middag och sen bara gos med katterna. Är ingenting på tv som jag vill se så det blir säkert tid vid datorn också. Men sen vet vi ju alla ,att ibland kommer saker emellan ,som helt omkullkastar planerna.
Den som lever får se.... Hur som helst så ska ni ha en bra dag.
Kramar från Bibbi och vi hörs till kvällen.

LEV LIVET LYCKLIG.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0