SOV GOTT, MINA KÄRA..

Hej igen.
Nu har vi lämnat tillbaka lille MIO och så har vi varit på PÅSKKAFFE. Vi är 20 personer när vi träffas så det blir ganska högljutt om man säger så,  men det är så roligt. KRUXET är bara att hinna prata med ALLA barn och vuxna.
Inte så lätt alla gånger. Nästa gång blir det hos Fredrik och Sofia och JULKAFFE blir hos Stefan och IDA.
Det är skönt att få pusta ut och bara slappa nu. Vi är trötta både Janne, jag och Angelica.
Jag hade med mig en korg full med påskägg till mina 9 barnbarn och det var uppskattat.





Vi har ätit sill och potatis och det var sååå gott. Men nu är jag så törstig så jag skulle kunna dricka en hel sjö...
Nej jag skämtar hi..hi..men törstig är jag. Får nog ha ett stort glas vatten vid sängen i natt. Risken är att man inte får sova lugnt ,utan får springa på toa stup i kvarten.
Efter att ha summerat dagen, så känner jag mig väldigt nöjd och tillfreds med det mesta(det gör jag alltid när jag har fått träffa "de mina").
Nu hoppas jag på skön sömn och vila, så stundar en ny fräsch dag i morgon.
Sov gott, mina kära...
Kramar från er Bibbi.
Ab imo pectore.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0