FIN I HÅRET OCH BLÅ KLÄNNING

Hej mina kära vänner.
Idag mår jag bra. Har lite,lite ont men inte alls som igår! (Stort tack till alla som har tänkt på mig.)
Till Sofia: Ja, du har helt rätt...jag trodde att jag skulle dö!
Till Maja: Javisst blir man rädd! Men jag tror att Janne var mera rädd för att det skulle vara något med hjärtat än jag, för jag vet att jag har ett starkt hjärta, men sånt kan ändra sig, speciellt med tanke på min diabetes och att det finns i släkten.
Men nog om detta.
Nu är jag så fin i håret och har haft ett par härliga timmar hos NOOMI, då jag bara blir ompysslad. Det var så skönt och blev precis så bra som det alltid blir! Tack NOOMI, du är GULD VÄRD !
Efter det besöket så var jag på ett strålande humör och gick och fyllde på mitt busskort hos den supertrevliga killen i Pressbyrån, sen tog jag ut lite pengar för jag visste att matförrådet sinade hemma och så skulle jag ta bussen hem.
Det var ca 20 min. tills nästa buss skulle komma. Så jag går in på VERO MODA, bara för att titta!!! Känner ni igen det?
Som ni vet så älskar jag blått. Där hänger den allra ljuvligaste klänning och bara väntar på att jag ska köpa den.
Snabbt som ögat provar jag den och den sitter hur bra som helst. Naturligtvis köper jag den och även ett nytt bälte.
Jag som BARA skulle titta! Det är väl detta som kallas för impulsköp, eller hur? HA..ha..ha..











Nu ska jag laga middag. Blir lax idag med potatismos och krispig sallad.
Ha det gott alla och ...LEV LIVET LYCKLIG.

Kram från BIBBI.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0