VÅRKÄNSLOR

Hej på er.
Ett underbart väder idag. Nu känner man verkligen att det är vår. Jag har haft Mio och vi har varit ute och gått långpromenad. Janne har målat i köket och Angelica har åkt hem.
I morgon ska jag träffa min kompis Lena. Vi brukar ha så kul när vi ses, så det ser jag fram emot. Och på onsdag
ska vi på 70-års kalas och så ska vi handla 2 rullar med tapeter, senare på dagen.
Jag hoppas att Janne hinner klart med köket under sin ledighet, för det är hopplöst när något ska göras där . Man hittar ingenting för allt är bortplockat och det är grejor överallt, på köksbordet och bänken. Men så måste det ju vara för att man ska få fint.



SER NI FROSTEN I PENSEERNA ?








          



Idag är jag trött. Det tar emot allting och jag har ont i huvudet. Har haft mycket huvudvärk den sista tiden.
Men jag är stolt över att jag ändå har tagit tillvara på det vackra vädret och lagt allt annat åt sidan. För här gäller det att prioritera. Jag ska även ta det lugnt med påsken. Eftersom det inte är vi som har påskkaffet så finns det ingen anledning att styra med så mycket. Vi ska inte ha något främmande. Och det är skönt. Känner att jag inte orkar det.

Det här är en låt som är så genomtänkt och proffsigt gjord, både vad det gäller musiken och dansen! Den sitter verkligen som en "smäck". Håll till godo.





Nu väntar Janne på att vi ska se flera avsnitt på LOST. Gissa om det är spännande.
Ha en fin kväll, alla. Vi hörs.
Kramar från Bibbi.

LEV LIVET LYCKLIG.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0