A mari usque ad mari....... Från hav till hav.

Hej kära vänner! Fredag.....smaka på ordet och känn efter hur det känns. Spännande, mysigt, gott, roligt, festligt....
Listan kan göras lång. Och så är det ju också så här ,att det blir vad vi gör det till...inte sant!
Rubriken står idag för HAV. Mare, mare....sjöng Anders Glennmark om ni kommer ihåg det. Och är det något som ligger mig varmt om hjärtat så är det HAVET. När jag står vid havet så kan jag andas och jag blir så lycklig! Jag kan inte beskriva känslan bättre.



    

 

 

 



 



      



                     

  



   




Gör fredagen till en riktigt fin och glad dag, mina vänner. Kanske vi hörs till kvällen.
Må så gott och...LEV LIVET LYCKLIG.
KRAMAR FRÅN ER BIBBI.

Kommentarer
Postat av: Sosso

Hej gumman



Måate ju bara säga att jag gillar ditt nya utseende på din blogg...As coolt ju!



Och även ställa frgåan om det är ok att jag lägger upp bilder på dig och Janne på min blogg??



kramis

2009-02-27 @ 11:23:01
URL: http://lomia.blogg.se/
Postat av: Bibbi

Tack för berömmet. Känner själv att den är häftig.

Ja, du får lägga ut bilder på oss, dock inte några där vi ser cocco ut, om du förstår vad jag menar hi..hi..

2009-02-27 @ 15:01:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0