BLAND TINNAR OCH TORN.

Hej mina rara vänner.
Smutsig och blaskig snö, blött, blött, blött. Men vad gör det? Vårfåglarna sjunger ju för fullt ändå! Ni har väl hört det?
Så håll ut..... Snart blir det riktig vår, ska ni få se.

Rubriken står för tinnar och torn. Men den här bilden kan jag tyvärr inte upplysa om var den är tagen. Jag fängslades av att den är så vacker, eller hur? Kanske någon vet?



Dessa bilder däremot är tagna i Palma, Mallorca, och föreställer Katedralen i Palma. Oerhört pampigt, måste jag tillägga! Synd bara att våra bilder inne i katedralen blev alldeles för mörka.












OCH SEN EN LITEN TÄVLING.

Vet någon vad det här är eller vad man har det till?
Om ni vet svaret så hör av er och skicka en kommentar.



Den som svarar rätt får sitt namn och en ros på min blogg. LYCKA TILL.

Ha en bra, slaskig dag. Vi hörs till kvällen.
KRAMELIKRAM från BIBBI.

LEV LIVET LYCKLIG.

Kommentarer
Postat av: Sosso

Jag skulle tro att händerna är nått man sätter på en pinne som gör att kunna klia sig på ryggen. Eller nått sånt



Kramis

2009-02-27 @ 11:28:06
URL: http://lomia.blogg.se/
Postat av: Bibbi

Tyvärr gumman...det är fel svar.

2009-02-27 @ 15:06:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0