BLOGGARBIBBI

Hej på er. Är allting väl med er? Det kan ni tro att det är med mig! Varför är det så bra då? Jo, jag har just fått veta att jag är en av de lyckliga som har vunnit ALLA HJÄRTANS DAG PRESENT från DRÖMHUSET i en av CHARLOTTE PERELLIS tävlingar! JIPPIIE !! JAG BLEV SÅÅÅ GLAD ! Jag har ingen aning om vad det är i påsen och väntar ivrigt på att få se.
TACK !  TACK  !  TACK.!



Janne har just gjort sig rolig på min bekostnad och döpt om mig till BLOGGARBIBBI. HE..HE.. (Roligt värre)




Jag har haft en sån härlig dag. Vädret har varit toppen, lille Mio hur gullig som helst, jag har varit ute och gått med honom i två timmar idag. Det var lagom kallt, så där så att det kändes att kinderna fick färg, han satt varmt nerbäddad i vagnen och han var så glad och tittade på allting, men mest på bilar förstås.
Tänk att få se blå himmel... hur underbart är inte det, säg...




 







Dessa härliga bilder gör min dag helt komplett. Kan inte bli mycket bättre. Och det konstiga är att det började inte speciellt bra i morse. Jag var sen och jag hatar att stressa på morgonen. Jag fumlade runt med allting och gjorde saker bakvänt, tappade det blöta kaffefiltret, slog i de bara tårna så tårarna kom i ögonen, och stötte till kaffeburken så en del hamnade på golvet och tappade en kladdig smörkniv.



Men till slut kom Angelica iväg till skolan, jag tog emot MIO, han och jag fick i oss frukost och jag fick gott kaffe och sen tittade solen fram. Och då bestämde jag mig för att : NU SKA VI GÅ UT ! ÄNTLIGEN.
Och så fortsatte dagen i solens tecken.



Nu vill jag önska er en GOD NATT. Hoppas att ni får sova riktigt skönt och få en bra start på nästa morgon. HI..HI..

KRAMELIKRAM FRÅN BIBBI.

LEV LIVET LYCKLIG. 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Åååååå va spännande!!! (Nu blir jag lite avundsjuk ;)

Många kramar

2009-02-10 @ 20:23:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0