DJURPLÅGARE

Tänkte säga god natt till er mina vänner och samtidigt  ta upp en allvarlig fråga. Nämligen.... Hur kan det vara möjligt ,att det finns så många människor, som medvetet plågar djur? Detta är någonting som gör mig både rasande och så fruktansvärt ledsen!! En liten notis i dags eller kvällstidningen kan göra mig helt ifrån mig! Jag ältar detta om och om igen och ser framför mig hur djuren det handlar om, har fått lida, innan det till slut slipper ifrån plågorna och döden befriar dem. Jag undrar bara... hur är dessa "monster " funtade???
Se på dessa oskyldiga, vackra djur... hur kan någon vilja tillfoga dem smärta??





   





 

   











 



Jag kan bara konstatera att det är människor som är oerhört svaga och som på detta sättet lyckas få utöva makt
över de stackars värnlösa djuren! I fall där djur plågas medvetet så skulle den gamla regeln eller ordspråket gälla:
ÖGA FÖR ÖGA ,TAND FÖR TAND! DVS... DE SOM MISSHANDLAR DJUR ELLER LÅTER DEM LIDA I ONÖDAN SKULLE FÅ SMAKA PÅ SIN EGEN MEDICIN. OCH JAG,......MINA VÄNNER, SKULLE GLADELIGEN SE PÅ DÅ !

Det var allt för idag. Jag ska lyssna till lite skön musik för att komma till ro.
Sov gott mina kära vänner.
Kram från Bibbi.

AB IMO PECTORE.







      


   



    

Kommentarer
Postat av: Susanne

Jag håller fullständigt med.

2009-02-21 @ 11:52:25
URL: http://shajsah.blogg.se/
Postat av: Sosso

Det finns hemska människor överallt. Att tro att djur inte har känslor eller känsel är ju befängt. Att skada nått annat leveande för ens egna njutning är så otroligt fel och skall bestraffas med samma gärning, Öga för ett öga, tand för tand....



kramis

2009-02-27 @ 11:31:06
URL: http://lomia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0