EMPTY ROOM..... EMPTY HOUSE...

Hej mina kära vänner. Nu har vi lämnat tillbaka Therese och här är tyst och tomt! Men jag får väl ta och låna ett annat barnbarn snart, jag har ju några att välja på! Men nu kommer MIO i morgon och på fredag ,så då blir det full fart igen.

                                                                  


Undrar om ni har läst i tidningen om bedragare, som försöker per telefon ,att få en att tala om sitt kontonummer?
Det är en utländsk röst som meddelar att man just har vunnit en tävling, "Caribien" nånting. Vad ni gör.... TRYCK BORT SAMTALET !!! Jag fick ett sånt samtal, men jag kände inte till någonting om dessa bedragare då. Men sunda förnuftet sa mig ,att någonting var fel. Så jag tryckte bort samtalet direkt. Gissa om jag är glad att jag gjorde det, när jag idag läste om detta skojeri!



Halvmulet väder och kallt har vi bjudits på idag. Jag småfryser. Ska snart ta på mig nattlinnet och morgonrock och raggsockar. Jättemysigt! Sen är det väl DET OKÄNDA på TV och EFTERLYST. Det ska jag se. Och så ska vi  ha lite kvällskaffe, JANNE och jag. Det är så skönt när han är hemma.
Väggskivorna är på plats och ni kan tro att det blev bra! Nu är det bara lite lister som ska upp, och storstädning ,sen ska jag visa er.
Ha en riktigt fin fortsättning på onsdagskvällen. Vi hörs i morgon.
KRAMAR FRÅN BIBBI.

AB IMO PECTORE.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0