EN DAG MED ELWIN.

Hej mina vänner. I dag har jag varit hundvakt. Till Elwin. Det är Lindas hund. Magnus, (Lindas man)
har alltid Elwin med sig på jobbet, men idag skulle det ha blivit lite besvärligt, så han ringde i går
kväll och frågade om jag kunde ställa upp. Och visst... det gör jag gärna. Elwin är så gullig och lätt att ha.
Vill helst sitta i knä och pussas. Vi var ute och gick en promenad och sen fick han springa av sig på tomten.
När vi kom in drack han vatten och sen gick han och la sig och sov. Så här ser han ut.













Visst är han jättesöt? Vem kan motstå såna bedjande ögon?



Men jag kan ju tillägga att våra katter inte var speciellt förtjusta. De fick samsas på övervåningen och det var inte så populärt. Så nu ligger man på minus!

Annars har dagen gått jättefort. Janne har fortsatt med att måla och sen var vi iväg och handlade lite.
Och vår lilla Sussi har fått sin spruta och det gick så bra så.
Det har varit lite solsken idag, men inte lika fint som igår.. I kväll fryser jag och har ont i huvudet.
Hoppas att det bara är tillfälligt .
          




Väntar ivrigt på mitt paket! Det är så spännande.  

I morgon kommer MIO. Det blir roligt. Hoppas att det är lika skönt väder då som sist han var här.
I kväll är det TOP MODEL som jag brukar se  på TV. Men eftersom Janne är ledig så vill han nog att vi ska se på film.
Det är helt o.k. För på lördag är det repris och då kan jag se avsnittet då. Jag är nämligen ensam då. KANSKE.
För ev. vill Therese spendera några dagar med sin GAMLA MORMOR  . Det är v. 8 och sportlov då. 

Nej nu vill Janne och Angelica ha mat, så det är bäst att sätta fart. Blir pannbiff och sötpotatismos idag. MUMS.
Ha en bra kväll, kära vänner och... LEV LIVET LYCKLIG.
KRAM FRÅN BIBBI. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0