EN NY DAG.....



GOD MORGON ALLA SOLSTRÅLAR.
En ny dag står till vårt förfogande. Och den måste utnyttjas på allra bästa sätt. I dag har jag lovat Therese
att vi ska åka till ICA MAXI, ÖB mm. Vi ska gå där och strosa i vår egen takt. Vi har sovit gott alla, så vi är på bästa tänkbara humör. Solen skiner idag också, HÄRLIGT, det kan vi inte få för mycket av.
Janne åker iväg till jobbet vid 12.00 så vi äter tidig lunch och sen har Therese och jag några timmar för oss själva.
Sen kommer Angelica hem och jag ska ha MIO ett par timmar, när Susanne och Fredrik ska på ett möte.
har fått erbjudande av Stefan att följa med till JÄTTEN och åka pulka. TACK SNÄLLA, men jag tror inte att vår tid räcker till.
En annan gång kanske?

 

Ja så ser dagen idag ut. Hoppas att ni alla har det bra och att livet är snällt mot er.
Vi hörs igen till kvällen.
KRAM och...LEV LIVET LYCKLIG...det gör jag.
BIBBI.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0