FELICIA, MIN PRINSESSA.

Idag ska inlägget handla om PRINSESSAN FELICIA.
På den här första bilden är hon alldeles nyfödd.











På nästa bilder är hon ca 6 månader.





"Sen så tyckte de att jag skulle döpas också och visst.... det var ju kul att jag fick ha den dopklänningen som min pappa har döpts i och att jag nu var det sjätte barnet som hade den på mig. Förresten så spydde jag ner klänningen under dopakten.... Jag tyckte att det blev lite långtråkigt, så jag försökte mig på att sjunga högt och ljudligt med min allra mörkaste stämma, men det var visst inte så uppskattat för alla skrattade! Kan ni förstå VARFÖR ?
Jag tyckte i alla fall att det lät bra när jag sjöng! Här får ni se lite bilder och kyrkan där jag döptes.




















Farmor säger att jag är hennes PRINSESSA. Och visst är jag söt som en sån, eller hur?



LILLA FELICIA... FARMOR ÄLSKAR DIG OCH VILL ATT DU SKA LEVA LYCKLIG.
PUSSAR OCH KRAMAR I MASSOR.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0